مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-02سياسي

جریان های  کمرنگ کننده نقش مردم در مسیر امام و رهبری نیستند


مهمترین وظیفه ما مسئولان در تجدید میثاق با امام و حفظ امانت انقلاب، افزایش رضایت و زمینه مشارکت مردم در اداره کشور است.

- رییس شورای شهر تهران اعلام کرد: مهمترین وظیفه ما مسئولان در تجدید میثاق با امام و حفظ امانت انقلاب، افزایش رضایت و زمینه مشارکت مردم در اداره کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: شخصیت امام راحل، بعنوان یک مرجع تقلید، مبارز سیاسی و رهبر انقلابی نه تنها در تاریخ ایران بلکه حتی در جهان اسلام نیز منحصر بفرد و تکرار نشدنی است.

وی با بیان اینکه موفقیت بزرگ امام خمینی، تلفیق حکومت دینی با نظام مردم سالار و جمهوری بود که به الگویی در جهان اسلام تبدیل شد و امروز بسیاری از کشورهای اسلامی این ایده را بعنوان نظام مطلوب سیاسی دنبال می کنند.

گفت: همراهی وحمایت مردم از رهبری امام خمینی، تنها به پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس نظام محدود نشد و در دهه نخست انقلاب و سخت ترین فشارهای اقتصادی، امنیتی و نظامی، بخصوص دوران دفاع مقدس تداوم یافت، به نحوی که نام خمینی با نام مردم ایران پیوندی ناگسستنی در تاریخ یافت.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به امام، رابطه ای یکسویه ویکطرفه نبود افزود: همانگونه که امام خمینی بارها تاکید کردند به نظر و قضاوت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان های  کمرنگ کننده نقش مردم در مسیر امام و رهبری نیستند

جریان های  کمرنگ کننده نقش مردم در مسیر امام و رهبری نیستند